Naam:
Foto’s:
573
Video’s:

Over ons

Max en ik gaan maandag 30 januari 2017, mijn geboortedag, beginnen aan onze reis van 3 maanden. We vliegen dan van Amsterdam naar Hong Kong en zijn dan 2 nachten en bijna 3 dagen in deze grote wereldstad.

Later gaan we naar Australië en Nieuw Zeeland.

Op 29 april zijn we weer terug.

Over onze reis

Droomreis.

Het is zo ver, de reis gaat bijna beginnen. Met mijn ogen open droom ik al van daar. Ik fluister van verdwalen en luister naar de muziek in de verhalen. Mijn eigen 'walkabout' aan het begin van mijn 60'er jaren. Zou het mogelijk zijn, dat dromen, verdwalen, zingen en verhalen?

Met deze reisblog hoop ik wat mij aanraakt en toefluistert onderweg daar in die verre landen in woorden te verpakken. Mijn computer en mijn schrijfblok zijn mijn woordendoosjes, mijn verzamelplaatsen van verhalen. De wind, de zon, de aarde, de mensen daar, de landschappen, het water, hoe het ruikt ...... ik kan niet wachten ......

Het is leuk als je via deze blog mee wilt verdwalen en misschien wel zachtjes mee zingt. Wij zijn immers allemaal bewoners van moeder Aarde, iedere rimpeling kan overal gevoeld worden.

Bezochte landen

Wij hebben 8 landen (4%) bezocht:

Australië, China, Hongkong, Indonesië, Nederland, Nieuw-Zeeland, Thailand, Verenigde Staten.